Benvenuti à u pacchettu Weiya
  • in
  • sns01
  • sns02
  • sns05
  • 24
  • page_banner

L'autentica marca italiana "in casa" di l'Australia Meridionale Cucina Classica hà annunziatu una cullaburazione cù a cumpagnia di alimentazione canadese, Modern Meat, premiata internaziunale à centu per centu.

L'autentica marca italiana "in casa" di l'Australia Meridionale Cucina Classica hà annunziatu una cullaburazione cù a cumpagnia di alimentazione canadese, Modern Meat, premiata internaziunale à centu per centu.

Sutta a cullaburazione, Cucina Classica diventerà unu di i primi marchi di l'Australia Meridionale à pivotà a so fabricazione lucale versu l'alimenti vegetali è esse leader in l'usu di ingredienti prominenti australiani.

Sicondu u direttore generale di Cucina Classica, Roberto Cardone, l'annunziu presenta una opportunità massiccia postu chì l'Australia diventa u terzu paese in u mondu à fabricazione di i prudutti Modern Meat cumpletamente sustenibili.

" Questu hè un momentu fieru per Cucina Classica chì l'Australia s'unisce à u Canada è l'America di u Nordu in a fabricazione di i prudutti Modern Meat.U partenariatu averà ancu un grande benefiziu finanziariu per i pruduttori lucali è, soprattuttu, creà impieghi in a fabricazione alimentaria ", hà dettu Cardone.

"A nostra unione di forze hà u putenziale di pruduce a sustenibilità alimentaria per a pupulazione australiana è aiutà u pianeta à riduce e so emissioni cunsumendu menu carne.Attualmente, l'80% di i pasti vegani congelati in i supermercati sò impurtati.

"Un focusu nantu à i prudutti lucali crea una opportunità eccitante di partenariatu cù i viticultori lucali per assicurà chì i nostri prudutti sò sustinibili è micca impurtati induve pussibule."

A cullaburazione marca una nova era eccitante per Cucina Classica chì a so impronta in a distribuzione di piatti pronti, paste, torte è pasticceria, gelati, caffè, pizza è pani sò in rapida crescita attraversu rivenditori naziunali cum'è IGA, Coles, Woolworths, Foodland. è i supermercati Drakes.

« Ce partenariat est une évolution naturelle pour Cucina Classica, une marque née de Cibo Ristorante & Pasticceria en Australie du Sud », a déclaré Cardone.

"Ora simu fermamente focu annantu à creà autentiche sperienze di cibo è caffè italiani in e case di l'Australiani di ogni ghjornu."

"Cumu di più in più di l'Australiani chì si avvicinanu à manghjà senza carne è esploranu i ghjorni di manghjà "senza carne", anticipemu chì l'offerte di Modern Meat saranu populari oltre i mercati vegani è vegetariani.Cucina Classica hè passione per esse un capu di u mercatu in u spaziu sustenibile ".


Tempu di Postu: 21-Jan-2022