Benvenuti à u pacchettu Weiya
  • in
  • sns01
  • sns02
  • sns05
  • 24
  • page_banner

I Venditori Indipendenti di l'Australia Meridionale (SAIR) si sò impegnati à diventà parte di una ecunumia più circular per l'Australia Meridionale.

I Commercianti Indipendenti di l'Australia Meridionale (SAIR) si sò impegnati à diventà parte di una ecunumia più circular per l'Australia Meridionale, lanciandu a Strategia di Riciclamentu è Riciclamentu Alimentariu per i Supermercati Foodland è IGA 2021-2025.

I magazzini chì operanu sottu i marchi Foodland, IGA è Friendly Grocer Supermarkets s'impegnanu à più di 20 iniziative di rifiuti in settori cum'è a ricuperazione di l'alimentariu, a riduzione di l'imballaggi è di i plastichi, l'educazione di i clienti è a furmazione di u persunale in e migliori pratiche per evità i rifiuti.

U lanciamentu di sta strategia in Klose's Foodland in Woodside permetterà à i supermercati indipendenti di l'Australia Meridionale di attivà novi pratiche è sistemi per riduce a quantità di rifiuti generati in i so magazzini è migliurà a ricuperazione di risorse, in particulare per i rifiuti alimentari.

"Klose's Foodland sò digià davanti à u ghjocu è in una prima australia meridionale anu eliminatu sacchetti di plastica da i so magazzini, utilizendu sacchetti di carta in fronte di u magazinu è certificati compostabili, fatti in l'Australia Meridionale, sacchetti per frutti è ligumi", u ministru di SA. Ambiente è acqua David Speirs hà dettu.

"Questu hè un altru esempiu di una impresa di l'Australia Meridionale chì guida a nazione in quantu à a gestione di i rifiuti è l'eliminazione di plastica unicu è sta nova strategia aiuterà l'altri à seguità".

I rifiuti alimentari restanu una di e sfide più pressanti di l'Australia Meridionale, hà dettu Speirs.

"Avemu da impegnà à svià i nostri rifiuti alimentarii da a discarica è in a nostra industria di compost, chì ùn hè micca solu bonu per l'ambiente, ma crea ancu impieghi", disse.

"L'annu passatu aghju lanciatu a nostra Strategia per i Rifiuti Statewide è quist'annu aghju lanciatu a prima strategia mirata per i rifiuti alimentari in Australia per travaglià versu zero rifiuti alimentari evitabili chì andavanu in discarica".


Tempu di Postu: 21-Jan-2022